Showing posts with label Lendir. Show all posts

PASANGAN kekasih yang dicekup berkhalwat di sebuah motel di Changlun Sudah menjadi kebiasaan pada remaja yang tidak tahan untuk melend...

PASANGAN kekasih yang dicekup berkhalwat di sebuah motel di Changlun

Sudah menjadi kebiasaan pada remaja yang tidak tahan untuk melendir menjadikan hotel-hotel bajet sebagai port untuk melepaskan nafsu masing-masing. Baru berumur 19 tahun dari mana agaknya sumber kewangan mereka mampu menyewa hotel untuk bermadu kasih? Adakah dari duit mak bapak atau biasiswa MARA atau pinjaman PTPTN?

Berani memang berani, baik lelaki mahupun perempuan memang kepala otak mereka mudah dirosakkan kerana lemahnya moral mereka. Ini mungkin keranas sudah menjadi kebiasaan di TV mahupun panggung wayang dengan sajian yang banyak dipaparkan adegan-adegan panas berpelukan seksi-seksi apatah lagi adegan comolot apatah lagi adegan cerita-cerita dari barat sekali gus menaikan nafsu pada si penonton dan menjadikan mereka terasa ingin mencuba.

Agak-agak korang berapa banyak pasangan di luar sana yang melakukan zina dalam sehari. Ini baru hotel bajet yang mereka berani serbu. Belum dikira lagi dari hotel-hotel bertaraf bintang.

Quote:
Jitra: Sepasang remaja yang bermadu asmara tergamam apabila ditangkap berkhalwat dalam keadaan separuh bogel di sebuah motel di Changlun, kelmarin.

Malah, remaja lelaki berusia 19 tahun itu sanggup meminjam kereta bapanya untuk keluar bersama kekasihnya, 19, sebelum menginap di hotel untuk melakukan perbuatan itu.

Bagaimanapun, tindakan mereka itu mengundang padah apabila dicekup sepasukan anggota penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) jam 2.50 petang.

Pegawai Agama Daerah Kubang Pasu Syeikh Radzi Abdul Wahab berkata, pihaknya menerima maklumat berhubung kegiatan maksiat di motel itu dan bergegas ke lokasi untuk membuat pemeriksaan.

Menurutnya, pasukannya kemudian membuat pemeriksaan di sebuah bilik yang disyaki disewa pasangan terbabit yang masih menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di Perlis.


Sumber dari: Metro

Teruk juga masalah sosial sekarang hingga sanggup mengadakan aktiviti lendir di bulan yang mulia ini. Pelajar sekarang sudah memang menj...


Teruk juga masalah sosial sekarang hingga sanggup mengadakan aktiviti lendir di bulan yang mulia ini. Pelajar sekarang sudah memang menjadi kaki gersang baik IPTA atau IPTS masing-masing penuh dengan pengaruh negatif dalam fikiran mereka. Semuanya masing-masing ada agenda tersendiri hanya menunggu pasangan. masa dan tempat yang sesuai. Memang tidak dinafikan ada segelintir pelajar yang sanggup menggadai maruah demi kepuasan kehidupan mereka untuk berhibur sana sini. Lebih teruk lagi ada juga yang kesempitan wang sanggup melakukan kerja sambilan yang terlarang di hotel-hotel yang bertaraf berbintang di malam hari.

Mana puncanya? Pengaruh sudah tentu dari barat, dah diorang ini didedahkan dengan peluk cium di kaca TV sejak dari kecil lagi oleh mak bapak diorang. Lebih bahana pada mak bapak yang tidak ambil peduli biarkan anak jadi kaki pangung wayang dengan tayangan bernafsu. Sifat ingin tahu lebih lajut lagi amat mudah di zaman internet ini. Banyak website-website porno tersebar meluas tanpa sekatan. Ditambah lagi dengan adanya teknologi smart phone, applikasi media sosial menghubungkan mereka tanpa batasan amat mudah mereka berkongsi media yang tidak senonoh sambil mencari kenalan dan akhirnya menjadi babak-babak wayang kulit

Ibu bapa seharusnya mengambil peranan dalam mengambil tahu apa yang terkandung di dalam peranti atau gadjet anak-anak mereka. Theres is no privacy selagi anak di bawah jagaan atau seluar dalamnya masih ditanggung oleh kedua orang tuanya.



Quote:
Taktik sewa dua bilik untuk berasmara, gagal


JITRA: Seorang pelajar institut pengajian tinggi awam (IPTA) dan teman lelakinya sanggup menyewa dua bilik yang berbeza ketika mendaftar masuk sebuah motel di pekan ini, sebagai helah untuk mereka berdua-duaan dalam sebuah bilik di situ. 

Namun, helah pasangan berusia 19 tahun itu terbongkar apabila bilik yang digunakan mereka untuk berasmara diserbu sepasukan penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu, awal pagi semalam. 

Ketika serbuan jam 1 pagi itu, remaja lelaki terbabit memberikan alasan kononnya terpaksa menyewa bilik motel berkenaan kerana pasangannya tidak sempat masuk ke asrama disebabkan pintu masuk IPTA sudah ditutup. 

Pemuda dari Sungai Petani itu mendakwa tidak melakukan apa-apa dengan pasangannya, sebaliknya hanya duduk berdua sementara menunggu waktu bersahur, namun keadaannya yang hanya memakai tuala ketika diserbu menimbulkan syak anggota penguat kuasa. 

Pegawai Agama Daerah Kubang Pasu, Syeikh Radzi Abdul Mutalib, berkata ketika diserbu, pelajar wanita terbabit berpakaian lengkap. "Sebaik pintu bilik yang diketuk dibuka, seorang pemuda kelihatan terkejut mendapati kehadiran pihak berkuasa, namun membenarkan anggota bertugas masuk ke dalam bilik untuk membuat pemeriksaan. "Kami menemui seorang gadis dalam ketakutan dan ketika ditanya mengenai hubungan mereka, masing-masing gagal menunjukkan sebarang bukti status mereka sebagai pasangan suami isteri atau mahram yang sah.

 "Hasil maklumat, kami dapati mereka mulanya menyewa dua bilik berasingan kira-kira jam 10 malam dipercayai sebagai taktik mengaburi pihak berkuasa, sebelum pemuda itu menyelinap ke bilik pasangannya," katanya. Radzi berkata, pasangan itu dipercayai sudah lama berkenalan kerana masing-masing berasal dari Sungai Petani tetapi mereka kerap bertemu di sini, sejak pelajar perempuan itu melanjutkan pelajaran ke IPTA. 

"Kedua-duanya dibawa ke Balai Polis Jitra untuk laporan tangkapan sebelum dibawa ke pejabat agama daerah diambil keterangan. Kes disiasat mengikut Seksyen 25 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Kedah 2014 dan jika sabit kesalahan kedua-dua mereka boleh didenda sehingga RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya," katanya. 

Sumber dari: Bharian

Satu rakaman CCTV yang menjadi viral di media sosial memaparkan seorang lelaki melakukan onani di lobby hotel telah menyebabkan orang ...



Satu rakaman CCTV yang menjadi viral di media sosial memaparkan seorang lelaki melakukan onani di lobby hotel telah menyebabkan orang lain terminum hasilnya. Kejadian dipercayai berlaku di sebuah hotel di Puchong dan dari paparan video tersebut seorang lelaki lingkungan 20-an telah menunggu sekian lama di lobi hotel seorang  diakhiri sedang memasukkan sesuatu kedalam botol minuman yang diambilnya dari kaunter hotel tersebut.
Sudahlah beronani, paling tak boleh blahh ia dilakukan di kawasan terbuka then dump dalam botol minuman kepunyaan orang lain. Memang sah lelaki itu sakit mental spesis gila seks atau pervert melampau hingga menyebabkan orang lain teraniaya. Kepada datuk bandar banyakkan lagi rumah urut atau pusat reflexiologi atau thai massage and spa center supaya golongan sangap seperti ini bercambah lagi bertambah.


Quote:
Lelaki gila seks letak sperma dalam botol minuman juruwang

KUALA LUMPUR, 2 Julai: Sebuah video memaparkan seorang lelaki melakukan onani dan meletakkan spermanya ke dalam botol minuman seorang juruwang di lobi sebuah hotel yang dikatakan terletak di Puchong, mengejut dan menjijikkan netizen.

Rakaman dari video dari kamera litar tertutup (CCTV) yang dimuat naik di Facebook kira-kira lapan jam lalu oleh pengasas bersama ‘Community Policing Malaysia’, Kuan Chee Heng tersebar luas di kumpulan media sosial yang lain.

Pada mulanya, video itu memaparkan seorang lelaki Cina, dalam lingkungan 20-an duduk dan berkeliaran di lobi sambil melakukan onani.

Dia kemudian mengambil botol minuman berwarna merah jambu dari kaunter dan mula melepaskan sperma ke dalam botol itu.

Namun, nama hotel berkenaan tidak didedahkan di dalam video itu.

Dalam kapsyen video berkenaan, Kuan menulis bahawa juruwang malang meminumi air dari botolnya dan apabila merasakan ada kelainan, beliau terus memeriksa video dari CCTV.

Kapsyen video berkenaan: “Seorang lelaki sakit mental beronani di lobi hotel, masukkan sperma ke dalam botol minuman dan tanpa diketahui, juruwang terus meminum dari botolnya dan merasakan ada yang tidak kena dengan air itu.

“Beliau menemui sperma dalam airnya dan apabila melihat CCTV, mendapati lelaki Cina gila seks memasukkan mani ke dalam botol airnya yang disimpan di kaunter ketika beliau tiada di situ. Kami akan terus memburu lelaki itu kerana kami percaya dia akan melakukan perkara yang lebih buruk lagi selepas ini,” kata Kuan.

Menurut chop tarikh dalam video berkenaan, ia dirakam pada 22 April lalu.

Video berkenaan menerima banyak komen negatif dari pengguna Facebook dan turut menerima lebih 72 likes dan 75 perkongsian.

Jennifer Leong, seperti netizen yang lain, marah dan berkata lelaki berkenaan perlu dicari dan dihukum.

“Letak gambar lelaki gila seks ini dan biar orang semua mencarinya,” kata seorang pengguna Facebook, Leonard Yang.
Sumber dari: TRP

Tidak banyak syarikat stesen televisyen di Malaysia, tapi yang mana satu? Astro? Media Prima? Mytv? Memang jijik dan tidak senonoh peran...


Tidak banyak syarikat stesen televisyen di Malaysia, tapi yang mana satu? Astro? Media Prima? Mytv? Memang jijik dan tidak senonoh perangai seorang "pervert" ni yang mungkin mempunyai masalah mental melampau pada nafsu kelakuan seksual yang abnormal. Suspek dikatakan seorang lelaki sebagai kakitangan di sebuah syarikat stesen televisyen telah dipercayai melakukan tabiat buruk itu sejak beberapa tahun.

Bagaimana pula seorang lelaki dipercayai kerap kali berjaya menyelinap masuk ke tandas wanita sejak beberapa tahun? Bukannya satu atau dua gambar malah puluhan gambar wanita yang kencing di tandas. Mungkin kerana lelaki ini seorang pekerja di syarikat stesen televisyen telah banyak menerima pendedahan dalam selok-belok penggunaan jenis kamera. Payah juga kalau setiap kali mahu keluar masuk tandas wanita untuk mengambil gambar. Mungkin ada spy camera yang kecil diletakkan di dalam tandas tersebut dan  suspek hanya perlu mengambil atau memindahkan ke peranti yang lain sahaja. Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua apabila suspek telah disedari oleh mangsa yang mungkin arif dengan teknologi peranti yang diguna pakai oleh suspek.

Zaman sekarang teknologi serba canggih telah banyak mengeluarkan pelbagai jenis bentuk kamera dan fungsi samada hardware mahupun software. Ada yang kecil, ada yang mudah disorok dan ada juga yang mudah untuk dibawa ke mana-mana mengikut aktiviti yang dilakukan (contohnya kamera GoPro). Maka segala peranti ini amat mudah didapati di pasaran lebih-lebih lagi di internet. Google saja "spy cam" korang boleh pilih sendiri pelbagai jenis kamera yang kecil dan mudah dibawa.



Tapi tidak mustahil juga menggunakan smart phone untuk dijadikan sebagai kamera pengintip. Caranya dengan menggunakan applikasi  IP kamera yang mudah didapati seperti video di bawah ini





Quote:
Simpan gambar wanita kencing

Kuala Lumpur: Seorang kakitangan sebuah syarikat televisyen dikesan mempunyai hobi jijik iaitu gemar menyimpan puluhan gambar wanita yang sedang kencing di tandas.

Suspek berusia 37 tahun itu dipercayai menggunakan telefon pintar untuk merakam curi gambar mangsa di dalam tandas sebelum dipindahkan ke dalam tablet miliknya.

Tabiat tidak senonoh lelaki itu dipercayai dilakukan sejak beberapa tahun lalu terbongkar selepas salah seorang mangsa menyedari tindakan suspek merakam gambarnya Isnin lalu.

Difahamkan mangsa berusia 20-an berada di dalam tandas di sebuah stesen televisyen di sini.

Sumber berkata, suspek panik dan melarikan diri sejurus mangsa menjerit meminta tolong.

“Polis mengenal pasti identiti suspek berdasarkan rakaman CCTV. Tangkapan akan dilakukan dalam tempoh masa terdekat,” katanya.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Zainuddin Ahmad ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan polis berhubung kejadian itu.

Sumber dari: Metro

Hidangan berbuka puasa di hotel sudah pasti akan disajikan pelbagai jenis menu seperti kambing golek, murtabak, masak lemak tempoyak ika...


Hidangan berbuka puasa di hotel sudah pasti akan disajikan pelbagai jenis menu seperti kambing golek, murtabak, masak lemak tempoyak ikan patin, bubur lambuk, mi bandung Muar, laksa Pulau Pinang dan pelbagai lagi juadah yang enak dihidangkan kepada tetamu.

Tetapi hidangan berbuka akan lebih enak jika ada sajian "apam dan susu atau nasi lemak sambal kerang" yang sudah tentu amat mengiurkan. Malangnya aktiviti santapan enak seperti ini adalah santapan larangan yang hebat dihidu oleh Jabatan Agama di hotel-hotel bujet sahaja. Hidung mereka tidak mampu untuk menghidu di hotel-hotel bertaraf 3-5 bintang kerana apa yang keluar di berita selalunya hanya di hotel-hotel bajet sahaja.

Kenapa? Mengapa? Mustahil selain hotel bajet itu bersih dan terhindar dari aktiviti santapan larangan dan hanya mampu menangkap ikan-ikan kecil sahaja. Adakah mereka takut tertangkap ikan-ikan besar ala VVIP atau tidak mempunya kelengkapan yang cukup untuk menangkap? Atau golongan ikan-ikan besar ini sudah tentu mewah, mampu dan tidak takut membayar denda. Alahai setakat RM3000 seperti RM3 bagi mereka. Bukannya ada hudud pun dalam negara yang penuh demokrasi nie. Hingga ke hari ini belum ada lagi negara berdemokrasi melaksanakan undang-undang hudud (kalau tak silap aku laa..)




Quote:
Empat pasangan cemar Ramadan
ALOR SETAR - Memalukan, apabila seorang penjawat awam berusia 20-an dicekup tidak berbaju dan hanya berselimut bersama seorang wanita di sebuah bilik hotel di Jalan Lencong Barat, di sini, semalam.

Pasangannya yang juga penuntut sebuah universiti awam berusia 22 tahun pula memakai baju dan hanya bertuala ketika diserbu anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik).

Keduanya memberi alasan ingin berbuka puasa bersama memandangkan sudah lama berkenalan dan sering berjumpa sebelum mendaftar di hotel itu.

Bagaimanapun, masing-masing mengaku tidak memiliki sebarang ikatan sah sebaliknya hanya sebagai kawan.

Penolong Pengarah Penguatkuasa Undang-Undang, Syeikh Mohd Roshidi Mahmud berkata, pasangan berkenaan antara empat yang ditahan dalam ‘Ops Ramadan’ bermula jam 12 tengah malam hingga jam 4 pagi itu.

"Dua pasangan lagi, masing-masing berusia antara 18 hingga 20 tahun ditahan dalam sebuah bilik sama turut memberikan pelbagai alasan ketika ditahan," katanya.

Menurutnya, operasi disertai kira-kira 25 anggota penguat kuasa Jaik itu turut disertai Penolong Pengarah Bahagian Pencegahan, Syeikh Mohd Rasydan A Rahman.

"Dalam serbuan berasingan di sebuah hotel di Jalan Tambang Badak, di sini, seorang lelaki berperwatakan wanita berusia 22 tahun turut ditahan bersama seorang lelaki berusia 24 tahun.

"Mereka dipercayai sudah menginap di hotel berkenaan sejak Khamis lalu," katanya.

Beliau berkata, Ramadan sepatutnya diisi dengan aktiviti berfaedah, bagaimanapun masih ada yang melakukan perbuatan tidak bermoral sedemikian.

"Mereka sanggup mencemarkan kemuliaan Ramadan dengan melakukan perbuatan sedemikian bersandarkan nafsu semata-mata.

"Ibu bapa dinasihatkan mengawasi anak masing-masing supaya tidak terbabit dalam kegiatan maksiat, terutama ketika Ramadan," katanya.

Empat pasangan disyaki berkhalwat disiasat di bawah Sekyen 25 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Kedah 2014 dan jika sabit kesalahan boleh didenda RM3,000 atau dua tahun penjara.

Manakala, kes lelaki berperwatakan wanita disiasat mengikut Sekyen 26 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Kedah dan jika sabit kesalahan boleh didenda RM1,000 atau setahun penjara.
Sumber dari: Sinar

  Lagi kes berbogel dan kali ini berlaku di puncak gunung Kinabalu. Sebelum ini kecoh seorang wanita yang separuh bogel berjalan-jalan di...

 

Lagi kes berbogel dan kali ini berlaku di puncak gunung Kinabalu. Sebelum ini kecoh seorang wanita yang separuh bogel berjalan-jalan di Kuala Lumpur dan telah dijatuhkan hukuman menjalani kehidupan di Hospital Tanjung Rambutan. Tapi kali ini rakyat asing dari europe akan didenda RM400 jer? bagi diorang hanya 100 euro jer..tidak mahal mana pun. Kalau curi duit masjid RM 2 kena penjara bagai. So kepada sesiapa nak merasa berbogel di puncak gunung sila sediakan duit tiket RM 400 yer..






Quote:
10 pendaki bogel jadi buruan
Oleh MOHD. YUNUS YAKKUB

KOTA KINABALU – Kesemua laluan keluar di negeri ini terutamanya di lapangan terbang dikawal ketat bagi mengesan sepuluh pendaki yang melakukan aksi berbogel di kawasan South Peak, Gunung Kinabalu pada 31 Mei lalu.

Pengarah Jabatan Imigresen Sabah, Noor Alam Khan Wahid Khan berkata, tindakan itu dilakukan susulan pihaknya menerima lima nama daripada sepuluh pendaki yang didakwa melakukan tindakan tidak senonoh tersebut.

“Sebaik maklumat dibekal oleh polis pukul 1 petang tadi (semalam), imigresen mengarahkan anggota dan pegawai mengetatkan kawalan di semua laluan keluar negeri ini terutama lapangan terbang bagi mengesan pendaki-pendaki terbabit.

“Sebaik pendaki-pendaki itu ditangkap, kita akan serah kepada polis untuk tindakan lanjut,” kata beliau ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Difahamkan lima nama pendaki yang dikenal pasti membabitkan empat lelaki dan seorang pendaki wanita.

Daripada empat pendaki lelaki melibatkan dua adik-beradik berasal dari Kanada, Lindsey Petersen, 23, dan Danielle, 22, Dylan Thomas, 23, (Belanda) serta Stephan Pohlner, 28 (Jerman).

Seorang pendaki perempuan yang dikenali ialah Eleanor Hawrins, 23, berasal dari Belanda.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ranau, Deputi Superintendan Mohd. Farhan Lee Abdullah berkata, pihaknya masih menyiasat kes berkenaan yang melibatkan kepentingan awam.

Menurut beliau, kes tersebut disiasat mengikut Sesyen 290 Kanun Keseksaan kerana menimbulkan keresahan orang ramai dan jika sabit kesalahan boleh didenda RM400 setiap seorang.

Sumber dari: Kosmo

Sudahlah ditebuk tupai, kena pulak baham buaya. Itulah nasib seorang wanita yang cuba menyembunyikan kehilangan daranya daripada penge...


Sudahlah ditebuk tupai, kena pulak baham buaya. Itulah nasib seorang wanita yang cuba menyembunyikan kehilangan daranya daripada pengetahuan tunangnya. Sifat yang tidak jujur si wanita cuba mencari ikhtihar dengan menggunakan khidmat bomoh yang dipercayainya mampu memulihkan daranya kembali.

Daripada petikan berita tidak diberitahu wanita tersebut pegangan agama mana. Tak kira dari mana agama pun yang pastinya otak wanita tersebut macam letak kat lutut. Syarat bomoh tersebut senang-senang jer dipatuhi seperti wanita itu sendiri mempunyai masalah gila seks. 

Apa tidaknya mula-mula suruh hantar video lagi. Sumber berita mengatakan wanita merakamkan aksi ghairahnya 10 kali..bukan 1 atau 2 atau pun 3..10 kali beb!

Cubalah jujur pada pasangan anda. Walau hilang dara sekali pun bagitahu sahaja. Tak perlu berselindung. Ada hikmahnya mengapa tuhan menciptakan dara itu. Tidak semestinya mereka yang hilang dara itu jahat atau nakal selamanya. Banyak sebab mengapa dara itu hilang pada zaman sekarang. Ada kena rogol, naik nafsu melakukan maksiat, ada juga atlet yang melakukan regangan melampau lalu terkoyak dan banyak sebab-sebab yang lain yang belum tentu kita tahu.



Quote:
Bomoh rapes bride-to-be instead of restoring her virginity
PETALING JAYA: A bride-to-be was so worried that her fiancĂ© would reject her if he found out she was not a virgin that she sought a bomoh’s help to fix her hymen.

However, the 53-year-old bomoh decided to take advantage of her naivety instead.

He made the 22-year-old woman send explicit videos of herself to him and forced himself on her as part of the “healing ritual”.

Kajang OCPD Asst Comm Abdul Rashid Abdul Wahab said the woman, who works as a secretary, was engaged to be married this month.

On March 27, she sought help from the bomoh in Semenyih to “repair her hymen”.

“She was afraid that on their wedding night, her fiancĂ© would reject her if he found out she had already had sex before.

“The bomoh offered her three ways to heal her hymen,” ACP Abdul Rashid told reporters at the Kajang police headquarters yesterday.

“He said she could send him 10 explicit videos of herself, let him touch her body or let him have sex with her,” he said.

The woman chose the first option.

“She sent the bomoh three explicit videos of herself. However, she got tired of sending him the videos and settled for the second option.

“She met the suspect at about 7.20pm on April 16 at a shack near Broga Hill,” ACP Abdul Rashid said.

The woman initially assumed that the bomoh merely wanted to caress her.

“Instead, he forced himself on her,” he said, adding that she lodged a police report the same night.

The suspect was arrested the same day.

“Investigations revealed the victim had already lodged a report against the bomoh on March 27 – the day they met.

“She claimed the bomoh had put a spell on her by holding her hand, which made her feel naughty,” he said.

The bomoh has been remanded until today and is being investigated for rape.
Sumber dari:  TheStar


PETALING JAYA: Seorang bakal pengantin dirogol oleh seorang bomoh yang ditemui untuk membantu memulihkan daranya.

Wanita berusia 22 tahun itu bertemu dengan bomoh berkenaan kerana bimbang tunangnya mendapat tahu dirinya sudah tidak mempunyai dara lagi.

Sebaliknya, bomoh berusia 53 tahun itu mengambil kesempatan dengan bertindak merogol wanita tersebut.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Abdul Rashid Abdul Wahab berkata, mangsa merupakan seorang setiausaha dan bakal berkahwin pada bulan ini.

Pada 27 Mac lalu, mangsa pergi mendapatkan bantuan seorang bomoh di Semenyih bagi memulihkan daranya.

"Mangsa takut untuk berhadapan dengan malam pertamanya, sekiranya bakal suami enggan bersama apabila mengetahui dia pernah melakukan hubungan seks sebelum ini.

"Bomoh itu menawarkan tiga cara untuk memulihkan dara kepada mangsa," katanya kepada pemberita pada Isnin.

"Dia (bomoh) memberitahu kepada wanita tersebut boleh menghantar video aksi ghairahnya, menyentuh badannya atau melakukan hubungan seks," katanya.

Mangsa memilih cara yang pertama.

"Wanita itu mengirimkan tiga video kepada bomoh terbabit. Bagaimanapun, dia memilih cara kedua kerana tidak mahu mengirimkan lagi video berkenaan.

"Mangsa bertemu suspek pada kira-kira pukul 7.20 malam pada 16 April lalu di sebuah pondok dekat Bukit Broga," kata Abdul Rashid.

Mangsa pada mulanya beranggapan bomoh itu hanya mahu menyentuh badannya.

"Sebaliknya, bomoh itu merogolnya," katanya, sambil menambah mangsa membuat laporan polis pada malam yang sama kejadian berlaku.

Suspek turut ditahan pada hari yang sama.

"Siasatan mendedahkan bahawa mangsa telah membuat laporan polis mengenai bomoh itu pada 27 Mac lalu, pada hari mereka bertemu.

"Wanita itu mendakwa bomoh itu telah membacakan jampi sambil memegang tangannya yang membuatkan dia bernafsu," katanya.

Bomoh itu direman sehingga Selasa dan disiasat kerana merogol.
Sumber dari:  mstar

Seorang wanita melihat periginya sudah terlalu kering kerana sudah lama tidak digali dan ianya perlu digali bagi mengeluarkan air. Nam...


Seorang wanita melihat periginya sudah terlalu kering kerana sudah lama tidak digali dan ianya perlu digali bagi mengeluarkan air. Namun tukang galinya yang mempunyai permit sah menggali telah lama menghilang diri dari kerjanya. Maka wanita tersebut cuba mendapatkan penggali yang baru tanpa permit yang sah kerana takut periginya akan menjadi perigi buta. Maka penggalian perigi yang tidak sah telah dibuat. Malangnya perbuatan penggalian tanpa permit secara telah diketahui orang lain.

P: "u makan barbie kan?"
L: "yer..barbie, katak, ular, siput semua i makan. i ganas u tgk tatoo i ni."
P: "wow i like! tp jangan kiss mulut i tau..harommmmmmm..haroooooomm!!!"
L: "yg bawah tu takpe ker?"
P: "bawah takpe tak masuk ikut mulut. masuk ikut mulut harooooomm!!"


Quote:
Jitra: Seorang wanita yang masih berstatus isteri orang dicekup berkhalwat dengan pasangannya yang juga seorang tentera bukan Islam berusia 22 tahun di sebuah bilik sewa di sebuah rumah kedai di Taman Mahsuri, di sini, awal pagi semalam.

Wanita berusia 32 tahun dari daerah ini mempunyai dua anak berusia lima dan tujuh tahun itu mendakwa digantung tak bertali suaminya sejak beberapa tahun lalu.

Difahamkan, dia dikatakan berkenalan dengan anggota tentera terbabit sejak setahun lalu selepas diperkenalkan rakan sebelum menjalinkan hubungan sulit.

Anggota tentera terbabit yang kini bertugas di kem di Kelantan datang ke negeri itu untuk menghabiskan cuti sempena Tahun Baru Cina dengan wanita itu.

Bagaimanapun, tindakan mereka melepaskan rindu dengan menyewa bilik di kawasan itu mengundang padah apabila dicekup berkhalwat pada jam 2.45 pagi pasukan anggota penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP).


Sumber dari: Metro

PEGAWAI syarak menyoal pasangan yang dipercayai bersekedudukan di sebuah rumah sewa di Durian Tunggal. Ada suami dan 3 orang anak sangg...

PEGAWAI syarak menyoal pasangan yang dipercayai bersekedudukan di sebuah rumah sewa di Durian Tunggal.

Ada suami dan 3 orang anak sanggup ditinggalkan ikut lelaki lain. Ape jenis Isteri dan Ibu yang sampai sanggup tinggalkan keluarganya sendiri untuk menagih kasih dengan lelaki lain. Runtuh akhlak, tiada moral, tiada maruah dan sungguh 'bitches' kalau wanita tu berperangai sedemikian. Tapi ada kemungkinan jugak kena ayat power dari lelaki yang baru dikenali. Baru dikenali dari mana? kena ayat macam mana? Zaman teknologikan dah moden. Menghubungkan yang jauh dan menjauhkan yang dekat. So ada wassap, wechat, fb dan sebagainya.

Penat sang suami kerja cari duit belikan smart phone untuk si isteri tanda kasih sayang. Tapi digukan untuk berkenalan dengan lelaki lain pulak. Ada kemungkinan juga ceritanya sebegini.

Seorang wanita suka bila diambil berat, dan selalu ditanya khabar lebih-lebih lagi dalam keadaan kesunyian. So kalau dapat kenal jantan lain ada ayat power memang cair la seorang wanita itu.



Quote:
Tinggal suami ikut kekasih

Alor Gajah: Seorang wanita berstatus isteri orang yang lari dari rumah sejak empat bulan lalu akhirnya ditemui apabila dicekup bersama seorang lelaki dipercayai teman lelakinya dalam sebuah rumah di Durian Tunggal, di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 3 pagi itu, wanita berusia 23 tahun dari Gemas, Negeri Sembilan tidak bekerja dan mempunyai tiga anak dipercayai tinggal bersama seorang lelaki berusia 27 tahun di sebuah rumah yang baru disewa minggu lalu.
Bagaimanapun, hubungan terlarang pasangan yang mendakwa suami isteri itu dihidu pegawai syarak, anggota polis serta penduduk di taman perumahan terbabit.
Sumber berkata, wanita berkenaan meninggalkan suaminya yang berusia 36 tahun serta tiga anak berusia antara setahun hingga tujuh tahun pada pertengahan Oktober tahun lalu dipercayai keluar sehelai sepinggang kerana mengikut teman lelaki.
Wanita terbabit dipercayai terpengaruh dengan pujuk rayu teman lelaki yang baru dikenali dengan menyewa rumah di beberapa tempat sepanjang menghilangkan diri sebelum mereka tinggal di taman perumahan berkenaan.

Sumber dari: 

Memang sudah menjadi kelaziman budaya sosial mat salleh jahiliyah ini kalau ada parti pastu mabuk tongang langgang pastu ada hubungan se...


Memang sudah menjadi kelaziman budaya sosial mat salleh jahiliyah ini kalau ada parti pastu mabuk tongang langgang pastu ada hubungan seks. Satu perkara yang sudah menjadi kebiasaan puak jahiliyah ini tiada segan silu dalam pergaulan antara lelaki dan perempuan hingga sampai ketahap hubungan terkutuk anatara Bapa dan anak atau Ibu dan anak. Perrghh...teruk dah tahap sosial diorang nie memang tahap sial dah.

Dalam masyarakat kita memang tidak dinafikan bahawa sudah banyak puak yang tidak bermoral terlanjur dengan hubungan sulit dan hasilnya ramai anak di luar nikah dan kemudian dibuang. Ada kemungkinan bapa atau ibu akan ada hubungan pula dengan anak.



Quote:
Bapaku suamiku

Great Lakes (Amerika Syarikat): Seorang remaja yang merancang untuk berkahwin mungkin menghadapi masalah untuk meminta ibunya hadir di majlis itu kerana yang akan menjadi suaminya ialah bapa kandungnya sendiri.
Remaja berusia 18 tahun yang tidak dinyatakan identitinya itu baru-baru ini mendedahkan secara terperinci mengenai hubungannya selama dua tahun dengan bapanya dalam wawancara dengan Science of Us, bermula dari detik mereka jatuh cinta dan pertama kali melakukan seks hinggalah rancangan masa depan mereka.
Satu daripada rancangan itu yang pasti berlaku ialah kedua-duanya akan mempunyai anak.
Remaja yang berasal dari wilayah Great Lakes itu bertemu semula bapanya ketika berusia 16 tahun, selepas 12 tahun berpisah.
Dia dilahirkan selepas bapa dan ibunya mengadakan seks selepas satu majlis tarian, dan sejak itu dibesarkan oleh ibunya.
Bapanya menjejakinya menerusi Facebook ketika dia masih bersekolah dan selepas bertemu buat pertama kali, dia tinggal bersama bapanya selama seminggu.
Hubungan mereka bertambah erat dan pada minggu itu juga, mereka mengadakan seks buat kali pertama.
Ayah dan anak itu tidak menyembunyikan hubungan mereka, malah ramai yang rapat dengan mereka mengetahui hubungan itu.
“Keluarga sebelah ibu saya melihat kami sebagai bapa dan anak. Mereka mengetahui dia bapa saya dan tahu kami sudah bertunang, termasuklah datuk dan nenek saya.
“Mereka dapat melihat kami bahagia bersama dan tidak sabar untuk melihat kami mempunyai anak. Mereka melayan kami sama seperti pasangan lain,” katanya.
Majlis perkahwinan sudah dirancang dan gadis berkenaan bercadang memberitahu ibunya selepas mereka berpindah ke New Jersey.
“Kami merancang berpindah ke New Jersey kerana di sana tidak ada undang-undang melarang perkahwinan hubungan anak dan bapa.
Sebaik tiba di sana, saya akan memberitahu ibu saya bahawa kami bercinta dan akan mempunyai anak. Jika dia berminat untuk melihat cucunya, kami akan mengirimkan wang dan dia boleh datang melawat kami,” katanya.

Sumber dari: Metro

Yahudi mabok manalah yang  meracun fikiran mereka semua ni. Kebanyakkan mereka ada Nur dan Mohd pada nama masing-masing yang semestiny...


Yahudi mabok manalah yang  meracun fikiran mereka semua ni. Kebanyakkan mereka ada Nur dan Mohd pada nama masing-masing yang semestinya buat malu kaum sendiri. Sudah pasti kegiatan mereka ini sudah lama berlaku yang sudah pasti gadis-gadis dari IPT menjadi pilihan. Mereka ini adalah diantara yang baru keluar kampung, bebas dari pandangan orang tua dan menerima kejutan budaya di tempat mereka belejar. Malam yang boring apa lagi sudah ditunggu oleh abang-abang yang sudi membawa keluar. Kes macam ini dah biasa di kawasan bandar. Biasanya dikalangan pelajar atau minah-minah kilang dari kampung.



Quote:
Dadah: 7 lelaki, 5 gadis mengaku tidak bersalah

KLANG 16 Jan. – Seramai tujuh lelaki dan lima wanita mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas empat pertuduhan memiliki dadah dan air ketum ketika menyertai satu pesta seks di sebuah hotel, Ahad lalu.
Kesemua tertuduh yang berusia antara 20 hingga 31 tahun itu membuat pengakuan tersebut selepas pertuduhan ke atas mereka dibacakan oleh jurubahasa di hadapan Majistret Mariam Maran Abdullah @ Lusia Muda Maran.
Mereka yang dituduh ialah Nur Amaliena Shahrul, 20, Zahrotul Jannah Victor, 20, Nur Amielda Ilyna Hanip, 20, Azlina Mat Hassan, 22, Mohd. Zul A’rfi Elias, 22, Mohammad Khaibun Naim Zubair, 23, dan Muhammad Fikree Kaharuddin, 23.
Yang turut didakwa ialah Muhammad Zhafran Abdul Malik, 24, Nurul Amyra Yemsi, 25, Nur Muhammad Raihan Abdullah Sani, 25, Muhammad Hanief Jaafar, 28, Abdul Halim Meor Cik @ Meor Ibrahim, 29, dan Nor Ariffin Jailani, 31.
Kebanyakan daripada mereka merupakan penuntut institusi pe­ngajian tinggi awam (IPTA).
Bagi tiga pertuduhan pertama, kesemua tertuduh didakwa memiliki dadah jenis ketamin seberat 0.68 gram (g), pil eramin (0.75 g), dan pil ekstasi (5.01 g).
Pertuduhan tersebut dikemukakan mengikut Seksyen 12(2) Akta Dadah Berbahaya 1952 dibaca bersama Seksyen 34 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum lima tahun atau denda tidak melebihi RM100,000 atau kedua-duanya.
Bagi pertuduhan keempat, me­reka didakwa memiliki satu botol air mineral lima liter berisi cecair disyaki air ketum.
Bagi pertuduhan ini, dakwaan dibuat mengikut Seksyen 30(3) Akta Racun 1952 dibaca bersama Seksyen 34 kanun sama yang memperuntukkan penjara maksimum empat tahun atau denda RM10,000 atau kedua-duanya.
Kesemua perbuatan tersebut di­dakwa dilakukan pada pukul 3 pagi, 11 Januari lalu di bilik nombor 201, Hotel Histana, Jalan Batu Tiga Lama, di sini. Kes disebut semula 25 Februari.

Sumber dari: Utusan