PASANGAN kekasih yang dicekup berkhalwat di sebuah motel di Changlun Sudah menjadi kebiasaan pada remaja yang tidak tahan untuk melend...

Remaja Separuh Bogel Dicekup

PASANGAN kekasih yang dicekup berkhalwat di sebuah motel di Changlun

Sudah menjadi kebiasaan pada remaja yang tidak tahan untuk melendir menjadikan hotel-hotel bajet sebagai port untuk melepaskan nafsu masing-masing. Baru berumur 19 tahun dari mana agaknya sumber kewangan mereka mampu menyewa hotel untuk bermadu kasih? Adakah dari duit mak bapak atau biasiswa MARA atau pinjaman PTPTN?

Berani memang berani, baik lelaki mahupun perempuan memang kepala otak mereka mudah dirosakkan kerana lemahnya moral mereka. Ini mungkin keranas sudah menjadi kebiasaan di TV mahupun panggung wayang dengan sajian yang banyak dipaparkan adegan-adegan panas berpelukan seksi-seksi apatah lagi adegan comolot apatah lagi adegan cerita-cerita dari barat sekali gus menaikan nafsu pada si penonton dan menjadikan mereka terasa ingin mencuba.

Agak-agak korang berapa banyak pasangan di luar sana yang melakukan zina dalam sehari. Ini baru hotel bajet yang mereka berani serbu. Belum dikira lagi dari hotel-hotel bertaraf bintang.

Quote:
Jitra: Sepasang remaja yang bermadu asmara tergamam apabila ditangkap berkhalwat dalam keadaan separuh bogel di sebuah motel di Changlun, kelmarin.

Malah, remaja lelaki berusia 19 tahun itu sanggup meminjam kereta bapanya untuk keluar bersama kekasihnya, 19, sebelum menginap di hotel untuk melakukan perbuatan itu.

Bagaimanapun, tindakan mereka itu mengundang padah apabila dicekup sepasukan anggota penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) jam 2.50 petang.

Pegawai Agama Daerah Kubang Pasu Syeikh Radzi Abdul Wahab berkata, pihaknya menerima maklumat berhubung kegiatan maksiat di motel itu dan bergegas ke lokasi untuk membuat pemeriksaan.

Menurutnya, pasukannya kemudian membuat pemeriksaan di sebuah bilik yang disyaki disewa pasangan terbabit yang masih menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di Perlis.


Sumber dari: Metro