Satu rakaman CCTV yang menjadi viral di media sosial memaparkan seorang lelaki melakukan onani di lobby hotel telah menyebabkan orang ...

Rakaman Video Lelaki Onani Dalam Botol, Juruwang Terminum



Satu rakaman CCTV yang menjadi viral di media sosial memaparkan seorang lelaki melakukan onani di lobby hotel telah menyebabkan orang lain terminum hasilnya. Kejadian dipercayai berlaku di sebuah hotel di Puchong dan dari paparan video tersebut seorang lelaki lingkungan 20-an telah menunggu sekian lama di lobi hotel seorang  diakhiri sedang memasukkan sesuatu kedalam botol minuman yang diambilnya dari kaunter hotel tersebut.
Sudahlah beronani, paling tak boleh blahh ia dilakukan di kawasan terbuka then dump dalam botol minuman kepunyaan orang lain. Memang sah lelaki itu sakit mental spesis gila seks atau pervert melampau hingga menyebabkan orang lain teraniaya. Kepada datuk bandar banyakkan lagi rumah urut atau pusat reflexiologi atau thai massage and spa center supaya golongan sangap seperti ini bercambah lagi bertambah.


Quote:
Lelaki gila seks letak sperma dalam botol minuman juruwang

KUALA LUMPUR, 2 Julai: Sebuah video memaparkan seorang lelaki melakukan onani dan meletakkan spermanya ke dalam botol minuman seorang juruwang di lobi sebuah hotel yang dikatakan terletak di Puchong, mengejut dan menjijikkan netizen.

Rakaman dari video dari kamera litar tertutup (CCTV) yang dimuat naik di Facebook kira-kira lapan jam lalu oleh pengasas bersama ‘Community Policing Malaysia’, Kuan Chee Heng tersebar luas di kumpulan media sosial yang lain.

Pada mulanya, video itu memaparkan seorang lelaki Cina, dalam lingkungan 20-an duduk dan berkeliaran di lobi sambil melakukan onani.

Dia kemudian mengambil botol minuman berwarna merah jambu dari kaunter dan mula melepaskan sperma ke dalam botol itu.

Namun, nama hotel berkenaan tidak didedahkan di dalam video itu.

Dalam kapsyen video berkenaan, Kuan menulis bahawa juruwang malang meminumi air dari botolnya dan apabila merasakan ada kelainan, beliau terus memeriksa video dari CCTV.

Kapsyen video berkenaan: “Seorang lelaki sakit mental beronani di lobi hotel, masukkan sperma ke dalam botol minuman dan tanpa diketahui, juruwang terus meminum dari botolnya dan merasakan ada yang tidak kena dengan air itu.

“Beliau menemui sperma dalam airnya dan apabila melihat CCTV, mendapati lelaki Cina gila seks memasukkan mani ke dalam botol airnya yang disimpan di kaunter ketika beliau tiada di situ. Kami akan terus memburu lelaki itu kerana kami percaya dia akan melakukan perkara yang lebih buruk lagi selepas ini,” kata Kuan.

Menurut chop tarikh dalam video berkenaan, ia dirakam pada 22 April lalu.

Video berkenaan menerima banyak komen negatif dari pengguna Facebook dan turut menerima lebih 72 likes dan 75 perkongsian.

Jennifer Leong, seperti netizen yang lain, marah dan berkata lelaki berkenaan perlu dicari dan dihukum.

“Letak gambar lelaki gila seks ini dan biar orang semua mencarinya,” kata seorang pengguna Facebook, Leonard Yang.
Sumber dari: TRP