Memang mamat yang merakam ini seorang "pervert" iaitu tingkah laku seksualnya yang dianggap sebagai tidak normal dan tidak b...

Video Bogel Rakan Serumah Terbongkar


Memang mamat yang merakam ini seorang "pervert" iaitu tingkah laku seksualnya yang dianggap sebagai tidak normal dan tidak boleh diterima. Kalau pelajar yang tinggal menyewa di Taman Bunga Raya Setapak sudah tentu penuntut Kolej Universiti Tunku Abd Rahman yang majoritinya terdiri dari pelajar kaum Cina. Kebiasannya penuntut di situ akan menyewa di taman tersesebut kerana ia hanya bersebelahan dengan tempat mereka belajar yang memudahkan untuk berulang-alik ke kelas.

Pertama kali aku menziarah ke rumah rakanku yang tinggal di taman itu, aku memang agak terperanjat juga bila pertama kali melihat dari luar rumah pelajar lelaki dan perempuan yang bebas tinggal sebumbung."Tiada masalah ke lelaki perempuan tinggal serumah?" satu pertanyaan kepada rakanku. "Ahh..ape nak dikisahkan,,orang Cina kafir mana tahu halal dan haram nie" jawabnya.

Kes macam ini sepatutnya tidak perlu dipersalahkan lelaki yang merakam. Sepatutnya mereka patut tahu akibat yang bakal berlaku jika pelajar lelaki dan perempuan duduk serumah. Sepatutnya golongan perempuan dari kaum Cina (kafir ) perlu pandai menjaga maruah diri yang sepatutnya memilih untuk tinggal persama penghuni yang sama dengan jantinanya. Ibu bapa perlu ambil peduli setiap perkembangan terhadap kehidupan anak-anak mereka yang sedang meningkat dewasa. Gunakanlah akal fikiran bagi menilai mana yang terbaik. Janganlah asyik menyalahkan pada orang yang bersalah walaupun sudah tahu perbuatan itu mengundang masalah.

Quote:
Rakan serumah rakam aksi 
mandi pelajar perempuan diburu

KUALA LUMPUR 16 Jun – Seorang pelajar perempuan sebuah kolej swasta di ibu negara tidak me­nyangka aksinya sedang mandi di dalam bilik air dirakam rakan serumahnya di Taman Bunga Raya, Setapak, di sini sejak dua bulan lalu.
Mangsa berusia 20 tahun ha­nya menyedari kejadian berkenaan ketika dia sedang mandi dan bersiap untuk ke kolej pada pagi, 7 Jun lalu.
Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintenden Mohamad Roy Suhaimi Sarif berkata, mang­sa dikatakan menyewa bersama-sama suspek di sebuah rumah teres dua tingkat yang diubah suai menjadi 12 bilik itu.
Menurut beliau, tingkat bawah rumah berkenaan mempunyai tiga bilik manakala tingkat atas pula sembilan bilik selain mempunyai tandas di setiap tingkat.
“Memandangkan bilik air di tingkat bawah rumah tersebut te­lah rosak mangsa terpaksa mandi di tingkat atas.
“Suspek yang menyedari mang­sa sering mandi di tingkat atas bertindak merakam aksi mandi pelajar perempuan menggunakan telefon bimbit,” katanya dalam sidang akhbar selepas menghadiri majlis serah terima tugas Timbalan Ketua Polis Wangsa Maju di sini hari ini.
Dalam majlis tersebut, Deputi Superintenden Mohd Salahuddin Che Ali dilantik sebagai Timbalan Ketua Polis Daerah Wangsa Maju yang baharu berkuat kuasa hari ini.
Beliau mengambil alih tugas Pemangku Superintenden A. Asmadi Abdul Aziz yang berpindah ke Jabatan Pencegahan Jenayah Keselamatan dan Komuniti (JPJKK) Bukit Aman.
Mengulas lanjut, Mohamad Roy Suhaimi memberitahu, mang­sa bertanyakan perkara terbabit kepada lelaki berkenaan selepas menyedari aksi mandinya dirakam.
Berikutan itu, mangsa meram­pas telefon bimbit dan mene­mukan pemacu cakera yang me­nyimpan 12 koleksi rakaman video melibatkan tiga mangsa lain di rumah tersebut.
“Tiga daripada mangsa tersebut sete­rusnya membuat laporan polis kira-kira jam 9.45 pagi dan pada masa sama suspek melarikan diri.
“Kita masih memburu lelaki berusia 20 tahun berkenaan bagi membantu siasatan dan kes disiasat mengikut Seksyen 509 kanun keseksaan dan 506 Kanun Keseksaan,” ujarnya.
Tambahnya, orang ramai yang mempunyai maklumat berkenaan lelaki itu, Woo Yeong Jian dengan alamat terakhir di Sungai Buloh, boleh tampil di mana-mana balai berdekatan untuk menyalurkan maklumat.

Sumber dari: Utusan