Seorang wanita mengamuk dan gagal mengawal perasaan marahnya kerana berlaku pelanggaran kecil pada keretanya. Wanita terbabit dengan mar...

Perempuan Bertudung Mengamuk Pada Orang Tua Dengan Steering Lock

Perempuan Bertudung Mengamuk Pada Orang Tua Dengan Steering Lock

Seorang wanita mengamuk dan gagal mengawal perasaan marahnya kerana berlaku pelanggaran kecil pada keretanya. Wanita terbabit dengan marahnya mengeluarkan steering lock lalu menghentam dan memukul kereta si pelanggar. Orang ramai yang berada disekeliling kejadian itu cuba menenangkan perasaan marah wanita terbabit kerana takut berlaku sesuatu yang lebih serius.
 Nampak gayanya penyakit syndrom meroyan atau amukan bini mat yo telah merebak dan telah menjangkiti wanita ini. Agak-agak la keluar senjata pukul kereta orang.tanpa berfikir secara rasional . Ini tidak bawak besi pukul kereta orang pulak tu macam gengster. Lagi satu si pelanggar tu warga tua hormatlah sikit dan hormatlah diri tu sikit sebagai muslimah. Patutnya mempunya sifat lemah lembut dan penuh kesabaran. Islam mengajar kita untuk bersabar.Takkan hipokrit kot?

Mungkin wanita itu baru sahaja dapat kereta baru untuk digayakan ketika balik kampung di hari raya nanti. Sebab itu angin satu badan sebab keretanya sudah tentu akan masuk bengkel untuk dibaik pulih.