Hoverboard atau boleh dipanggil sebagai papan luncur terapung telah diadaptasikan dari filem yang sangat aku minati hingga kini iaitu Ba...

Kini Hoverboard Back To The Future telah berjaya dihasilkan


Hoverboard atau boleh dipanggil sebagai papan luncur terapung telah diadaptasikan dari filem yang sangat aku minati hingga kini iaitu Back To The Future. Project Hoverboard ini telah dihasilkan oleh satu kumpulan pakar dari MIT (KLIK SINI) dan mereka kini telah mula membuka sebuah syarikat yang dikenali HUVrTech dan papan luncur terapung ini bakal di komersialkan dengan jenama  HUVr Board.

Betul ke papan luncur terapung ini berjaya dihasilkan. Korang mesti sangsi dan fikir mustahil dengan teknologi yang telah dihasilkan bukan? Aku pun sama, rasa macam tidak percayalah. Merea guna apa yer sampai boleh terapung? Diorang letak kipas ke kat bawah tu?



Ternyata dalam video ini mungkin benar. Apa tidaknye siap dijemput Dr. Emmett Brown aka Christopher Lloyd di suruh merasmikan papan terapung tu.










Aku harap projek papan luncur terapung ini dapat dijayakan. Ape tidaknye kalau dah keluar dan di komersialkan aku pun nak satu. Syok ehhhh.

Mungkin iteknologi ini adalah permulaan revolusi manusia tidak memerlukan tayar lagi. Bayangkan jika kereta pun sudah terapung, motor pun terapung.. perghhh jatuh muflis kedai tayar sekali gus akan jatuh pasaran getah kerana permintaan semakin kurang.