Ini cerita pelik..tapi benar..dikatakan ilmu awang hitam ini boleh menggandakan wang yang kita laburkan. Letak duit pada suatu tempat da...

Ilmu Awang Hitam Seru Jin Bernama Maimunah untuk Jadi Jutawan

 Ini cerita pelik..tapi benar..dikatakan ilmu awang hitam ini boleh menggandakan wang yang kita laburkan. Letak duit pada suatu tempat dan tunggu untuk seketika dan kemudian duit akan berganda-ganda. Kalau Seratus ringgit mungkin akan menjadi seribu ringgit...seribu ringgit mungkin akan menjadi sejuta ringgit dengan syarat-syarat tertentu untuk mengambil duit tersebut.

Fuhh sungguh pelik tapi benar ilmu awang hitam ini dan siapa yang percaya akan ilmu misteri ini akan benar-benar kena tipu...kahkahkah...

Padan muka siapa yang terkena..yang ko bodoh pegi percaya siapa suruh.. kalau awang hitam nie betul bleh bagi jadi jutawan ,kenapa diorang merempat kat negara kita?? tak jutawan pun aku tengok?? diorang datang sini sebab tau orang kat sini bodoh-bodoh dan bengap senang kena tipu...kahkahkah..

Sebab awaang hitam dah nampak dari awal lagi yang orang di negara nie dah kena tipu  dengan orang sendiri sejak dari dulu lagi...hahahaha..

MOHD. SHUKRI menunjukkan kertas hitam yang dirampas daripada lima lelaki Afrika pada sidang akhbar di Shah Alam semalam

Quote:
SHAH ALAM – Lima lelaki Afrika mendakwa mampu menggandakan wang dengan menyeru nama ‘Jin Maimunah’ hingga mengakibatkan seorang kontraktor landskap kerugian RM135,000.

Kejadian berlaku apabila suspek berusia antara 30 hingga 40 tahun tersebut mendakwa mampu menggandakan wang kontraktor tersebut kepada AS$100 juta (RM319 juta) dalam satu upacara mistik yang dilakukan di Bukit Belacan, Ampang, Selangor.

Difahamkan, ketika upacara tersebut berlangsung, mangsa berusia 50 tahun itu mendakwa mendengar suara ghaib yang menyuruhnya melakukan kebaikan seperti membina masjid dan membantu orang Islam menunaikan umrah jika sudah menjadi kaya.

Sumber dari: Kosmo