Seperti Musang Berbulu Ayam Berikut antara rakan-rakan si pembunuh yang telah di skrin shot di facebook. Dua orang yang telah dikenal p...

Antara Rakan-Rakan Pengawal Keselamatan Durjana Yang Membunuh Pegawai Ambank

Seperti Musang Berbulu Ayam
Berikut antara rakan-rakan si pembunuh yang telah di skrin shot di facebook. Dua orang yang telah dikenal pasti bekerja di Malaysia iaitu Zulfiqar Afegav dan Arshanikum Endeyn.
Sumber >> https://www.facebook.com/ardi.putrakatela

Rakan 1 Zulfiqar Afegav
Juga bekerja sebagai Pengawal Keselamatan seperti pembunuh. Nampak sangat sekarang syarikat Pengawal keselamatan mula mengambil pekerje asing yang murah-murah gaji. So ini lah natijahnya jika menggunakan produk yang kurang berkualiti. Bila dah rambang mata gila duit terus sanggup jadi pembunuh.
Adakah kini kerajaan Malaysia membenarkan warga Indon menjadi Pengawal Keselamatan?



Rakan 2
Bekerja sebagai RELA? Alamak rela pun dia sapu? Macam mana dia orang boleh dapat kad pengenalan. Setahu aku Ahli RELA wajib orang tempatan dan antara aktiviti yang dijalankan ialah membantu imegressen membenteras PATI. Sekarang apa sudah jadi PATI benteras PATI? macam mana tu?


 Perghhh..gilalahh..siap dapat nama baru lagi.. Hamdan Bin Hamid.


 Dah lah masuk Malaysia, identiti di palsukan pulak tu, dan lagi boleh pulak jadi pengundi di Sabah? Alamak betul ke ape nie..adakah ini satu bukti projek IC yang pernah aku dengar sebelum ini?


 Yang ini baru sorang. Agak-agak korang berapa ramai lagi yang masih berkeliaran disekeliling korang tu?
Korang sendiri boleh menyemak di laman web Suruhanjaya Pilihan Raya mengunakan nombor MyKad 8507-12-6265.
Lambat laut suatu hari nanti peluang warga tempatan untuk bekerja telah di cantas kesemuanya oleh pendatang asing.

Mana ada orang Sabah guna ayat butuh-butuh nie..

Butuh laaa pengundi hantu..


Jadi..? Adakah benar projek IC pernah dijalankan untuk meraih undi ketika pilihanraya? Adakah masih berterusan pemberian IC ini kepada pendatang asing?

Korang renung-renungkanlan.. jika info ini benda yang baik bagi korang silalah Sharekan kepada rakan-rakan supaya semuanya alert.

Sumber dari: Mazidul