Satu rakaman berdurasi seminit memaparkan 2 orang pelajar sekolah menengah bergaduh yang dipercayai pucanya adalah untuk berebut seorang...

Rakaman Video Pelajar Perempuan Bergaduh Sampai Ke Longkang


Satu rakaman berdurasi seminit memaparkan 2 orang pelajar sekolah menengah bergaduh yang dipercayai pucanya adalah untuk berebut seorang lelaki kerana beberapa ayat yang jelas kedengaran antaranya : “Engkau, jatuhnya maruah aku kerana lelaki!” dari salah seorang pelajar terbabit di dalam pergelutan. Rakaman video yang kini telah menjadi viral di media sosial telah mendapat perhatian ramai dengan kelakuan ganas pelajar perempuan tersebut.



Aku sendiri tak tahu apa kelebihan lelaki yang direbutkan sangat. Apakah abang motor atau anak orang kaya yang bergaya dan mempunyai kereta mewah?. Dari video yang dipaparkan sudah terbukti perkongsian kekasih yang bakal mengundang poligami tidak dipersetujui bagi dua orang ini. Bagaikan sebuah drama seperti berebut suami. Sebenarnya tidak salah pun isu poligami ini malah ia dihalalkan di sisi Islam. Tapi mentaliti golongan perempuan sudah diajar dari kaca television lagi yang kebanyakkannya penuh dengan drama-drama anti poligami dan babak-babak golongan lelaki yang tidak boleh dipercayai untuk berlaku adil.