Berani betul mamat nie berbuka puasa bersama Harimau. Tanpa segan silu tu lagi siap buat posting di facebook dengan penuh berbangga be...

Remaja Berbuka Puasa Dengan Harimau

remaja berbuka puasa dengan tiger

Berani betul mamat nie berbuka puasa bersama Harimau. Tanpa segan silu tu lagi siap buat posting di facebook dengan penuh berbangga berbuka puasa yang dia anggap sungguh istimewa tidak seperti orang lain. Memang ia adalah tindakan yang berani seolah-olah memberi cabaran terhadap orang lain. Korang rasa tercabar tak? dan ada rasa terhina tak?
Dah lah buka puasa di siang hari, tak puasa laa kiranya nih.. pastu minum air tiger atau lebih sesuai aku panggil air kencing setan. Mamat ni seolah-seolah menghina agama Islam dan aku tidak pasti samada benar atau tidak pebuatan mamat ni. Nama dah menunjukkan dia seorang islam tapi mana tau mungkin akaun facebooknya tekah kena godam. Betul tak?

Kalau benar pelaku mamat ni telah menghina dan tidak menghormati sensitiviti umat islam yang lain apa tindakan Jabatan Agama? Takkan tangkap orang maksiat jer? Orang nie dah la tak puasa minum ayor setan pastu kasi tampal kat facebook so dah bleh jadi bukti dah.. Jabatan Agama tak rase tercabar ke apa mamat nie buat? Siap provok lagi tu...

remaja berbuka puasa dengan tiger

remaja berbuka puasa dengan tiger

Ketika rakyat Palestin dalam kesusahan dengan penuh penderitaan, masih ada orang Islam di negara Malaysia ini yang jahil dan menghina agama sendiri.