Pepatah ada mengatakan sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah jua. Sorok ikut mana pun rahsia tu kalau buat benda yang ti...

Doktor Zina Dengan Isteri Orang Tawar Suami RM531,000 Untuk Tutup Cerita

Doktor Zina Dengan Isteri Orang Tawar Suami RM531,000 Untuk Tutup Cerita

Pepatah ada mengatakan sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah jua. Sorok ikut mana pun rahsia tu kalau buat benda yang tidak senonoh lambat laut terbongkar juga rahsia. Doktor tu tau la pulak malu dan takut di aibkan kepada masyarakat umum. Lain kali pegi la jolok sarang tebuan kena sengat pun ko ada ubat boleh rawat diri sendiri, yang pandai-pandai jolok isteri orang siapa suruh, kan dah kena malu besar dah dan sudah tentu hilang kreadibiliti sebagai seorang doktor yang boleh dipercayai. Selepas ini tiadalah si suami untuk menghantar isterinya berubat dengan doktor ni lagi kerana sudah pecah tembelang.
Ceritanya berlaku di Singapore apabila perbuatan seorang doktor bersama isteri orang telah diketahui oleh suaminya. Walau bagaimanapun doktor itu melutut meminta ampun dan menawarkan RM531,000 bagi menutup malu ke atas dirinya supaya perkara yang telah dilakukan itu tidak dihebahkan.
Tetapi si suami telah bertekad tidak menerima tawan itu dan mengambil keputusan untuk menceraikan isterinya yang curang.
Sebelum ini si suami telah terbaca mesej yang penuh ghairah dari telefon bimbit isterinya dan mengesyaki isterinya telah berlaku curang. Apabila sudah tertangkap, isterinya mengaku ada membaca novel lucah bersama-sama doktor itu tetapi menegaskan tiada hubungan seks terjadi...Puuiihh suami mana yang mahu percaya lagi dah..
Nasi dah jadi bubur elok benarlah perbuatan doktor ini di ketahui ramai. Dasar doktor hidung belang!!

Quote:
Doc who slept with married woman offers to pay her hubby

A DOCTOR in Singapore, who was caught sleeping with a married woman, offered to pay her husband S$200,000 (RM513,000) to cover up the matter, Oriental Daily and Sin Chew Daily reported.

The man also went down on his knees to apologise to the husband.

The husband, however, chose to divorce his wife, saying he could not accept her being unfaithful to him.

The businessman, named only as Tan, said he found lecherous text messages in her smartphone in April and hired a private investigator to track her, including installing a spy application in her phone.

“Keywords such as pantyhose, skirt, rope and tie surfaced,” he said, adding that the investigator took pictures of his wife and the doctor dating at bars. The wife, after the affair was exposed, admitted they had read pornographic novels together but insisted they never had sex.



Sumber dari: TheStar