Memang mudah terlondeh pun dengan pakaian yang sangat tak senonoh tu. Menunjukkan barangnya yang tak berapa besar sambil terkinje-kinje ...

Gambar Kontoversi Pakaian Agnes Monica Terlondeh


Memang mudah terlondeh pun dengan pakaian yang sangat tak senonoh tu. Menunjukkan barangnya yang tak berapa besar sambil terkinje-kinje dengan dengan lagu dari barat nie.
Kalau lagu dan muziknya bagus tak perlulah korang buat videoklipnya ada perempuan seksi-seksi. Korang cipta lagu untuk orang dengar lagu korang, tapi disebabkan ada tarikan minah yang yang tak tahu malu menunjuk-menunjuk buah yang tidak berbalut siapa yang tak sanggup melihat sudah tentu lagu korang sudah tidak dihayati lagi.



Quote:
Jakarta: Agnes Monica semalam tampil mempertahankan dirinya di tengah-tengah kontroversi mendakwa pakaiannya terlondeh ketika menjalani penggambaran video muzik dengan penyanyi AS sehingga menampakkan buah dadanya.

Dalam kenyataan ringkas kepada media semalam, Agnes berkata, dakwaan itu ternyata tidak benar. 
“Justeru, saya enggan mengulas lanjut mengenainya,” katanya. 

selepas ada pihak mendakwa pakaiannya terlondeh dalam klip video muzik Coke Bottle yang turut menampilkan penyanyi Timbaland.

Agnes bagaimanapun menafikan hal itu ketika ditanyakan mengenainya.

Agnes juga dilihat tidak mengendahkan dakwaan itu kerana menurutnya ia terpulang kepada pertimbangan umum. 

“Jika orang melihatnya dari sudut negatif, apapun yang dilakukan pasti akan kelihatan negatif,” katanya. 

Klip video muzik yang dimuat naik pada 1 April itu menarik perhatian ramai bukan saja kerana insiden itu malah ramai yang mempertikaikan cara Agnes berpakaian yang mencolok mata dan mengenakan seluar mirip lampin. - Agensi
Sumber dari: Metro