KUALA LUMPUR: “Kami diperlakukan seperti binatang oleh mereka, kepala saya ditetak dengan parang dan bayangkan, isteri saya dirogol de...

Isteri dirogol perompak depan suami dan dirakam dlm rumah


 

KUALA LUMPUR: “Kami diperlakukan seperti binatang oleh mereka, kepala saya ditetak dengan parang dan bayangkan, isteri saya dirogol depan mata saya,” kata seorang lelaki yang juga mangsa samun sekumpulan lelaki, empat tahun lalu.

Lelaki berusia 27 tahun itu dalam nada sebak berkata demikian ketika Mahkamah Sesyen di sini, semalam memanggilnya dan isteri memberi keterangan impak menceritakan kesan dialaminya selepas insiden samun itu.
Hakim SM Komathy Suppiah mendengar keterangan pasangan suami isteri itu sebelum menjatuhkan hukuman penjara 16 tahun dan 20 sebatan terhadap B Puvaneswaran, 23, yang mengaku bersalah melakukan rompakan berkumpulan menggunakan senjata.

Tambah mangsa yang bekerja sendiri itu, selepas kejadian terbabit, dia dan isteri mengalami trauma yang amat mendalam sehingga malu berdepan dengan masyarakat.

“Saya hilang pendapatan, isteri pula yang ketika kejadian baru hari pertama memulakan latihan untuk bekerja di Kuala Lumpur, terus tidak dapat bekerja sehingga ke hari ini.

Sumber dari: Metro