KUALA LUMPUR: Taman Esplanade, KLCC, di sini, semalam bergema dengan suara Datuk Seri Najib Razak yang ‘sporting’ menyanyikan beberapa ...

Najib tunjuk bakat penghibur



KUALA LUMPUR: Taman Esplanade, KLCC, di sini, semalam bergema dengan suara Datuk Seri Najib Razak yang ‘sporting’ menyanyikan beberapa bait lagu ‘Stand by Me’ diiringi ribuan sukarelawan muda.



Esplanade KLCC menjadi lokasi kemuncak program 1Malaysia For Youth (iM4U) yang diadakan di 16 lokasi berasingan di Lembah Klang, menyaksikan pengumpulan 50,000 orang.


Ketika melawat gerai dan enam pentas persembahan di situ, Perdana Menteri dengan gaya santai tidak kekok berhibur bersama belia yang dari awal pagi menanti ketibaannya.

Beliau tiba sekitar jam 11.30 pagi diiringi Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein; Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek dan Timbalannya, Datuk Razali Ibrahim.


Ketika melalui Celebrity Corner, penyanyi, Datuk DJ Dave dan Hattan yang menghiburkan penonton, berhenti seketika memberi penghormatan kepada Najib dan mereka bersama-sama menyanyikan lagu Stand by Me.


Sikap mudah mesra pemimpin nombor satu itu menaikkan semangat belia yang terus mengerumuninya dan meminta Najib menurunkan tandatangan pada topi keledar 1Malaysia yang diperoleh percuma melalui program kelolaan Kelab Putera 1Malaysia.

Sumber dari: Metro